DATELINE CKB













Assalamualaikum, tak ada apa pun nak cakap. Hanya rasa takut menguasai diri.. Hu hu... Dateline CKB Wa ni makin hampir. Dateline sendir2 letak..Nak cabar diri beb! Insya-ALLAH if xde aral boleh kot siap. Doakan untuk WA semua. Terima kasih kerana selama ni menyokong saya. Terharu, gembira dan segalanya... Terima kasih menyokong saya. Saya akan buat yang terbaik untuk mss full CKB.




Insya-ALLAH dlm thun  2013 terlalu byk perkara yang suka dan duka dalam hidup saya, hee after CKB ada lagi 3 yang menanti... Gurlp! Aiyak Tamaknya :P hehehe

apa2 pun doakan yang terbaik untuk Weeda Ahmad a.k.a Nurul Nuqman. Salam sayang dari saya...


 insya-ALLAH akan sambung taip.
BCU ni thah bila NN nak sambung huh.

I/I pun akan sambung. Pe2 pun doakan yang terbaik sudah :)

2 comments:

Elvroseth said...

Cantik2 cover novel dia . Hahaha , luv it !

Unknown said...

heee guna khidmat kwn2 yg pandai edit ngeee